Logowanie | Rejestracja

Regulamin

 

Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Red Lizard ("Sklep") działającym pod adresem: www.redlizard.pl

 

Informacje ogólne

1. Sklep Red Lizard jest prowadzony przez firmę:

AdAdvice
ul. Szymanowskiego 24
62-006 Gruszczyn
NIP: 668-114-42-22
REGON: 301624348

2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

3. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone do obrotu na polski rynek.

4. Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

 

Składanie zamówień

5. Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę. Dopuszczamy możliwość przerw technicznych, wyłączających możliwość przyjmowania i realizacji zamówień Klientów. W każdym takim przypadku przerwa w funkcjonowaniu serwisu zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.

6. Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu są podane w złotych polskich i stanowią wartości brutto (zawierają podatek VAT). Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki. Dostępne formy i koszty dostawy są wyszczególnione w dziale Koszty dostawy. Wszelkie ewentualne rabaty jakie mogą być okresowo udzielane Klientom przez Sklep są naliczane od ceny brutto produktu.

7. Przez złożenie zamówienia przez Klienta należy rozumieć dodanie produktów z oferty sklepu do Koszyka produktów i wypełnienie stosownego formularza (w przypadku Klienta niezarejestrowanego). Dopuszcza się również złożenie zamówienia przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, komunikatora internetowego lub telefonicznie.

8. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna-sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

9. Prosimy Klientów o podawanie prawidłowych i możliwie jak najpełniejszych danych kontaktowych podczas składania zamówienia – imienia i nazwiska lub nazwy firmy, pełnego adresu, adresu email oraz numeru telefonu. Nieprawidłowe lub niekompletne dane mogą opóźnić, a nawet uniemożliwić realizację zamówienia.

10. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje pocztą elektroniczną Potwierdzenie złożenia zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). W razie braku otrzymania takiej informacji, Klient powinien skontaktować się ze Sklepem.

11. Prosimy o uważne sprawdzenie poprawności danych zawartych w otrzymanym Potwierdzeniu złożenia zamówieniu. W przypadku gdy którekolwiek z danych w potwierdzeniu są niepoprawne lub niekompletne, prosimy o niezwłocznie zgłoszenie tego faktu obsłudze Sklepu.

12. Każde zamówienie może być anulowane przez Klienta do momentu, gdy zostanie mu nadany status "Wysłane". Z chwilą gdy przesyłka zostanie wysłana, klient ma obowiązek jej odebrania zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług na odległość z dnia 18 lipca 2002 r.

 

Płatności

13. Wszystkie dostępne formy płatności oraz dane do przelewu są przedstawiane podczas składania zamówienia oraz na stronie Formy płatności.

14. Płatności za zamówione produkty można dokonać za pobraniem przy odbiorze towaru, kartą płatniczą lub przelewem w systemie PayU lub PayPal, bądź też bezpośrednio przelewem na konto bankowe Red Lizard. W przypadku wyboru opcji płatności przelewem na konto bankowe, dane konta są prezentowane na monicie wyświetlanym po kliknięciu przycisku Złóż zamówienie oraz w Potwierdzeniu złożenia zamówienia przesyłanym na adres email Klienta.

 

Realizacja zamówienia

15. Realizacja zamówienia odbywa się w dni robocze, w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przez Sklep informacji o złożeniu zamówienia przez Klienta (w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem) lub informacji o poprawnej autoryzacji płatności (w przypadku wyboru opcji płatności za pośrednictwem PayU lub PayPal) lub po zaksięgowaniu wpłaty (w przypadku przelewu na konto Red Lizard). Zamówienie ma od tego momentu status "W trakcie realizacji", a Klient otrzymuje pocztą elektroniczną stosowne powiadomienie.

16. W przypadku gdy płatność nie zostanie uregulowana w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.

17.  Z momentem nadania przesyłki zamówienie otrzymuje status "Wysłano", a Klient zostaje poinformowany o tym fakcie pocztą elektroniczną. W przypadku wybrania przesyłki kurierskiej, wiadomość przesłana do Klienta dodatkowo zawiera nr listu przewozowego oraz link do serwisu internetowego firmy UPS umożliwiający monitorowanie przesyłki. W przypadku wysyłki Paczkomatem, Klient otrzymuje powiadomienie od firmy InPost, operatora sieci Paczkomatów, informujące o możliwości monitorowania przesyłki .

18. W zależności od wybranej przez Klienta formy dostawy, zamówione towary są dostarczane pod wskazany przez Klienta adres (przy przesyłce za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS) lub do wybranego przez Klienta Paczkomatu (w przypadku dostawy za pośrednictwem firmy InPost). Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki zgodnie z opłatami podanymi na stronie Koszty dostawy. Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy, powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, informując o tym Sklep.

 

Zwroty, wymiany, reklamacje

19. Szczegółowe informacje na temat sposobu wymiany, zwrotu i reklamacji produktów, a także linki umożliwiające pobranie stosownych formularzy znajdują się na stronie Zwroty i reklamacje.

20. Konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny. W takim przypadku w ciągu 14 dni od daty dostawy należy zgłosić zamiar dokonania zwrotu. Następnie towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną która nie prowadzi działalności gospodarczej. Zwrot jest możliwy wyłącznie, jeśli towar jest kompletny i nie został uszkodzony lub zniszczony. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Zwracamy kwotę zakupu, bądź też wymieniamy na inny rozmiar lub fason.

21. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli sprzedana rzecz jest wadliwa lub niezgodna z opisem umieszczonym na stronach Sklepu, a także gdy wydano rzecz w stanie niekompletnym. Warunkiem prawa do reklamacji jest wysłanie pisemnego zawiadomienia o wadzie na adres email Sklepu i odesłanie reklamowanego towaru na adres wskazany w punkcie 24 poniżej, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Z tytułu rękojmi Klientowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiany wadliwego towaru na równorzędny, ale wolny od wad, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w ciągu 10 dni od daty otrzymania odesłanego przez Klienta reklamowanego produktu. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sklep zwraca koszt odesłania towaru w kwocie odpowiadającej kosztowi nadania przesyłki poleconej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

22. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Sklep ponosi Sklep. W przypadku stwierdzenia pomyłki Sklep zwróci Klientowi koszt odesłania towaru do Sklepu w kwocie odpowiadającej kosztowi nadania przesyłki poleconej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

23. Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.

24. Towar odsyłany do Sklepu w ramach zwrotu, wymiany lub reklamacji należy odesłać w sposób umożliwiający uzyskanie potwierdzenia nadania na adres:

Red Lizard
ul. Szymanowskiego 24, Gruszczyn
62-006 Kobylnica

Z dopiskiem: Red Lizard – zwrot / wymiana

25. Red Lizard dokłada wszelkich starań, aby prezentowane opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. W razie ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.

 

Pozostałe postanowienia

26. Nazwy, marki i znaki handlowe producentów należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.

27. Sprawy sporne są rozpatrywane przez właściwe polskie sądy powszechne.

 

Polityka prywatności

 

Niniejsza Polityka prywatności stanowi część Regulaminu sklepu Red Lizard.

1. Administratorem danych jest AdAdvice, NIP 668-114-42-22, Regon 301624348, ul. Szymanowskiego 24, 62-006 Gruszczyn.

2. Dane osobowe gromadzone przez sklep Red Lizard służą wyłącznie do realizacji zawartej umowy kupna-sprzedaży oraz do celów marketingowych sklepu Red Lizard. Red Lizard nie przekazuje, nie sprzedaje, ani nie udostępnia danych osobom trzecim chyba, że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta, bądź też na żądanie uprawnionych organów w związku z toczącymi się postępowaniami.

3. Dane osobowe Klientów, którzy dokonali zakupu produktów w sklepie Red Lizard, niezbędne do zrealizowania dostawy, są przekazywane podmiotom realizującym dostawy zamówionych produktów (Poczta Polska, UPS, InPost), na potrzeby ich dostarczenia do Klienta. Wybierając opcję płatności on-line, Klient jest automatycznie kierowany do serwisu agenta rozliczeniowego – spółki PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu lub spółki PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A z siedzibą w Luksemburgu. Wszystkie dane podawane przez Klienta na stronach agenta rozliczeniowego są szyfrowane, a pracownicy sklepu Red Lizard nie mają do nich wglądu.

4. Serwis internetowy Red Lizard posiada zabezpieczenia techniczne i organizacyjne mające na celu ochronę gromadzonych informacji i danych osobowych. Sklep Red Lizard znajduje się na dedykowanej platformie sprzętowej do której mają dostęp tylko i wyłącznie przeszkoleni pracownicy firmy.

5. Klient ma prawo do wglądu i poprawiania swoich danych osobowych oraz może zwrócić się do Red Lizard o usunięcie podanych wcześniej danych osobowych z bazy Red Lizard.

6. Sklep Red Lizard korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. Google Analytics używa cookies czyli plików tekstowych umieszczanych na komputerze użytkownika w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają. Użytkownik może zrezygnować z cookies wybierając odpowiednie ustawienia w przeglądarce, należy jednak pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z niektórych funkcji serwisu internetowego może okazać się niemożliwe.

Na stronach sklepu Red Lizard znajduje się także zintegrowana wtyczka (plugin) portalu społecznościowego plus.google.com prowadzonego przez Google, Inc. Wtyczka ta umożliwia korzystanie z przycisku „+1“ w serwisie Red Lizard.

Aktualna polityka prywatności Google: http://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/

7. Na stronach serwisu Red Lizard znajduje się zintegrowana wtyczka (plugin) portalu społecznościowego facebook.com prowadzonego przez Facebook, Inc. Wtyczka ta umożliwia korzystanie z przycisku „Lubię to“ w serwisie Red Lizard.

Więcej informacji na ten temat oraz aktualna polityka prywatności Facebook są dostępne pod adresem: https://www.facebook.com/about/privacy/.